Dawniej wszystko było na papierze. Gdy ktoś umierał, wystarczyło przejrzeć szuflady i szafki, żeby znaleźć stosowne dokumenty...
„Trzeba zawsze trochę zepsuć obraz, żeby go skończyć.“— Eugène Delacroix. Istnieją 3 proste kroki, jak sprawić, żeby nowy produkt cyfrowy nie miał tego czegoś…
Problem braku miejsc parkingowych to jedna z większych bolączek kierowców - nie tylko w dużych miastach...
Czy w świecie UX istnieją ponadczasowe zasady, których każdorazowo należy się trzymać, aby osiągnąć zadowalający rezultat?
“Communication was smooth and straightforward. We'd love to work with them again.” – CEO, Fluento Mobile Solutions
Wszystkim chciałbym być, wszystko przeżyć, połączyć w sobie najdziksze sprzeczności, aż pękłbym wreszcie nadziany sam na siebie jak na pal.
User Experience Designer, czyli Projektant Doświadczenia Użytkownika. Kim jest, na czym polega jego praca i kto może nim zostać?
Jak wiemy, w skomplikowanych produktach detale mają znaczenie. Jak mieć pewność, że to, co projektujemy, jest zrobione w najlepszy możliwy sposób?