Station Of Art

Zadanie polegało na stworzeniu projektu strony internetowej dla galerii sztuki w wersji Web oraz Mobile. Galeria Station of Art to nowoczesna galeria prezentująca prace artystów, którzy mają już dorobek artystyczny, jak i tych, którzy dopiero zaczynają.

Daje możliwość wystawiania i sprzedaży dzieł sztuki nie tylko za pośrednictwem sklepu internetowego, ale także na terenie galerii. Dla celów projektowych ważne było więc podkreślenie stacjonarnego charakteru obiektu i tym samym zachęcenie klienta do odwiedzenia go i zakupu dzieła sztuki. Miała temu służyć intuicyjna, funkcjonalna i estetycznie zaprojektowana strona internetowa.

Użytkownicy

Użytkownikami serwisu są klienci z Polski oraz z zagranicy. Ponieważ duża część z nich to obcokrajowcy, ważna jest łatwa zmiana języka.

Punkty bólu

  • brak możliwości kupowania dzieł sztuki przez Internet
  • Utrudniony dostęp internetowy do galerii dla klientów końcowych
  • Mała świadomość istnienia galerii Station of Art w internecie

Potrzeby użytkowników

  • Zakup dzieł sztuki przez internet
  • Możliwość sfinalizowania zakupu bez wizyty na miejscu
  • Zapoznanie się z asortymentem galerii

Standardy dostępności

Projekt powstał z uwzględnieniem zasad dostępności oraz z uwzględnieniem potrzeb biznesowych galerii. Rozmiary czcionek, kontrasty i elementy zostały ułożone w taki sposób, aby ułatwić użytkownikowi ścieżkę - znalezienie adresu galerii czy zakup dzieła sztuki online.

Win-win dla galerii i artystów

Strona internetowa to połączenie dwóch zainteresowań: po pierwsze galeria sztuki, która chce zaistnieć w Internecie i zwiększyć sprzedaż dla siebie i swoich artystów. Pomaga także miłośnikom sztuki i inwestorom w łatwiejszym odnalezieniu prac prezentowanych w galerii.

Szablony i technologie

Strona zaprojektowana z uwzględnieniem technologii w jakiej planowano ją zaprogramować. UX Designer musiał zapoznać się z możliwościami szablonu i podejściem programistycznym, aby zmieścić się w języku programowania i budżecie.

Sztuka w centrum

Projekt miał na celu skupienie uwagi na samych dziełach sztuki. Minimalizm i prostota zostały więc zachowane. W projekcie dominują szarości, a język wizualny nawiązuje do największych galerii.

Mobile First & Design Responsywny

Sklep został zaprojektowany zgodnie z podejściem „mobile first”, aby uwzględnić potrzeby klientów korzystających ze smartfonów. Po zaprojektowaniu wersji mobilnej projekt został zaakceptowany przez klienta iw kolejnym etapie powstał w wersji komputerowej.

Proces UX/UI

  • Warsztat UX z klientem
  • Sitemapa
  • Makieta UX (Low Fidelity)
  • Makieta graficzna (High Fidelity)
  • Wersja responsywna Web & Mobile

UX/UI Designerzy zaangażowani w projekt

  • Ewa Rosińska - UX/UI Designer
  • Piotr Trzaskowski - Kierownik działu UX/UI
No items found.

Zapytaj o projekt Aplikacji lub Strony Internetowej

Zapytaj o usługi dla siebie

Dziekujemy za wiadomość.
Odniesiemy się do niej w przeciągu najbliższej doby.
Coś poszło nie tak. Spróbuj wysłać wiadomość jeszcze raz.