Hydrotermo

Platforma e-commerce dla klienta, który projektuje i wyposaża łazienki - wyposażenie kuchni, produkty techniki sanitarnej oraz grzewczej, klimatyzacje i wentylacje, a nawet elektrykę.

Cele biznesowe

  • ułatwienie zakupu produktu przez internet
  • jak najlepsze zaprezentowanie produktów w sposób przejrzysty i łatwy w odbiorze dla użytkownika
  • ułatwienie użytkownikowi znalezienie produktu dopasowanego do jego potrzeb 

Potrzeby

  • inspiracja i dokładne obejrzenie produktu (np. zbliżenia, w przypadku mebli zdjęcia z wnętrza)
  • przedstawienie produktów komplementarnych oraz jednoznaczne komunikaty odnośnie dopasowania produktów

Kluczowe funkcje

  • dobre pokazanie sekcji inspiracji która następnie kieruje na produkt
  • rekomendowanie produktów komplementarnych i zaprezentowanie wariantów produktu
  • usługi projektanta wnętrz i przygotowania projektu i zakupu produktu w sklepie

Klienci

  • mężczyźni w wieku 25-44 lata
  • docelowo kobiety i mężczyźni w wieku 30-55 lat, mieszkańcy miast i przedmieść 

Proces UX/UI

  • Warsztat UX z klientem
  • Sitemapa
  • Makieta UX (Low Fidelity)
  • Makieta graficzna (High Fidelity)
  • Wersja responsywna Web & Mobile

Technologia

Projekt powstawał w oparciu o szablon Magento, który ostatecznie ułatwiał zespołowi programistycznemu łatwiejsze zaimplementowanie rozwiązania na późniejszym etapie.

UX/UI Designerzy zaangażowani w projekt

  • Ewa Rosińska - UX/UI Designer
  • Agata Kucaba - UX/UI Designer
  • Piotr Trzaskowski - Kierownik działu UX/UI
No items found.

Zapytaj o projekt Aplikacji lub Strony Internetowej

Zapytaj o usługi dla siebie

Dziękujemy za wiadomość.
Odpowiedź na zapytanie będzie możliwa od 24 czerwca 2024 z powodu okresu urlopowego.
Coś poszło nie tak. Spróbuj wysłać wiadomość jeszcze raz.