Blok Park

Aplikacja BlokPark powstaje w ramach rozszerzenia funkcjonalności dla istniejących urządzeń klienta - zdalnie otwieranych i zamykanych zapór parkingowych.

Odbiorcy aplikacji

Użytkownikami aplikacji są osoby, które chcą znaleźć miejsce parkingowe w dużym mieście za opłatą oraz osoby, które chcą zarobić udostępniając prywatne miejsca parkingowe.

Cele aplikacji

Wykorzystanie zapór parkingowych na większą skalę dzięki aplikacji, która pozwoli szybko zarezerwować miejsce parkingowe podczas jazdy.

Potrzeby użytkowników

Dodatkowe, płatne miejsca parkingowe na terenie miasta z możliwością szybkiego ich znalezienia i rezerwacji jedną ręką.

Problem

Brak miejsc parkingowych w dużych miastach.

Rozwiązanie

Możliwość parkowania w większej liczbie miejsc wcześniej niedostępnych i potencjalne możliwości zarobku dla właścicieli miejsc - spółdzielni mieszkaniowych lub prywatnych właścicieli.

Funkcje aplikacji

  • Parkowanie na czas - po wjechaniu na miejsce parkingowe rozpoczyna się czas parkowania. Po odjechaniu pobierana jest opłata za wykorzystany czas i zapora zostaje zamknięta
  • Obsługa 1 ręką
  • Wyszukiwanie i rezerwacja miejsc parkingowych - po wybraniu miejsca użytkownik jednym kliknięciem może je zarezerwować. W przypadku dalszych lokalizacji musi uiścić dodatkową opłatę
  • Inteligentny Search Bar - aplikacja poza możliwością parkowania jest w stanie zapamiętać ostatnie miejsca parkingowe lub te, z których korzystamy najczęściej. Sugeruje również adresy na podstawie nazw pobliskich miejsc.
  • Wyszukiwanie - mapa wzorowana jest na najpopularniejszych aplikacjach nawigacyjnych i taxi. Wykorzystuje największą możliwą prostotę wizualną, aby pokazać najbliższe dostępne miejsca, a także cenę i czas podróży
  • Otwieranie bariery - kiedy kierowca dojedzie do celu, musi nacisnąć przycisk otwierania szlabanu

Branding

Aplikacja wykorzystuje odcienie kolorów używane w logo oraz kolory komunikatów w najczęściej spotykanej aplikacji.

Proces UX/UI

  • Warsztat UX z klientem
  • Sitemapa
  • Makieta UX (Low Fidelity)
  • Makieta graficzna (High Fidelity)

UX/UI Designerzy zaangażowani w projekt

  • Krzysztof Sojka - UX/UI Designer
  • Piotr Trzaskowski - Kierownik działu UX/UI
No items found.

Zapytaj o projekt Aplikacji lub Strony Internetowej

Zapytaj o usługi dla siebie

Dziekujemy za wiadomość.
Odniesiemy się do niej w przeciągu najbliższej doby.
Coś poszło nie tak. Spróbuj wysłać wiadomość jeszcze raz.